Sjuka prover

Sean här med mitt första inlägg. Ifall ni undrar varför vi gör den här bloggen så är det för att kunna hålla oss uppdaterade under vårat projektarbete. Och så alla vet så handlar vårt arbete om kost i samband med träning, så jag ska vara vegeterian i drygt en månad. Vi får se om jag överlever det... Idag tog vi iallafall första steget med vårat arbete och tog lite prover på vårt blodtryck och puls. Det vi kom fram till va att jag va mest vältränad.. Kanske ingen större skräll.
Eftersom jag e ny i bloggvärlden tänkte jag att jag kunde göra som alla andra coola bloggare och skriva om "dagens outfit". Idag hade jag en vit Ben Sherman t-shirt, ett par beiga bralls från carlings och min asheta jacka från HM.
That's all folks. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0