Hej du gamle indian!

Nu har det glappat lite sen senast jag skrev.
Vad som hänt i korta drag är att:
  • Mina smalben valde att strejka när vi skulle springa milen(har aldrig haft så ont(förmodligen lite för lite vila))
  • Jag råkade glömma kreatinet 2 dagar i rad, mina allra djupaste ursäkter!
  • Vilat i 2 dagar från all träning(välbehövligt)
Idag spelade vi match mot Habo och vann med 3-0, gött som faen. I veckan om kommer kommer träningen se ut följande:
Måndag: Volleyboll
Tisdag: Gym
Onsdag: Volleyboll
Torsdag: Gym
Fredag: Ev. gym/simma
Hare fint sötnissar!

(Här var det tänkt att det skulle varit en jävlig rolig bild men eftersom jag är inkompetent att göra någonting alls så blev det inte så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0