Hejlolosv

Idag har det varit en bättre dag, ialf på toaspringande fronten. Men det kanske kan komma att ändras under kvällen/natten då jag ännu inte tagit de två stora shakearna, bara lite kreatin.
Även idag har jag kännt att jag varit hungrigare än vanligt, kanske är jag en sjuk bieffekt på spåren?
Det som ligger och släpar angående projektet just nu är vägning för samtliga(vi som är sådana ägg som inte gjorde det hos skolsköterskan när vi ändå var där), det samlade träningsschemat, möte med Pelle(el chiefo(handledare)) och även nakenbilderna som efterfrågades på ett annat socialt nätverk, vi jobbar för fullt på dem!
Dagens träningslåt: Levels - Avicii
Första droppet, MHMH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0