Pulver-Power

Det känns redan lite jobbigt med allt pulver som ska ned. Innan lunch hann jag dricka ca 2.5 liter vätska i form av pulver utblandat i vatten. Just nu ligger det nog på närmare 4 liter. Allt detta har lett til en hel del springande på toan, EN HEL DEL. Ca 2 gånger i timmen. Giedo.
Gjorde första gympasset under pulverperioden också, körde lite lugnt då gårdagen kändes lite i kroppen. Fokus lades på rygg, axlar och lats.
Sen känner man ju sig dock rätt awesome när man glider runt med tre shakers i väskan.
Har varit jädrigt hungrig idag(är fortfarande)... Dock tänker jag på de stackars små kaninerna och deras veggkost. Och den tanken roar mig enormt! Nästan så jag köper mig några cheese och sätter mig på deras träning och njuter, ehe
Glad kanin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0