Self credit!

Nu har undertecknat hjälpt idioterna med att koda lite.
Ska dock tillägga att det inte är mina kunskaper om html och css som hjälp killarna med utan snarare min förmåga att kunna använda den fantastiska sökmotorn som är känd som google.
Men frukstansvärt roligt att få känna sig lite duktigt. Fram tills man börjar försöka ge sig på att skriva lite egna mallar i CSS och man inser att man inte har en aning om vad man håller på med. Men de fick sin header och en shaker istället för det där jävla bäret som var där förut.
Vet inte hur uppskattat mitt gästbloggande är men jag vill verkligen styrka att när jag väl såg idén till pojkarnas projekt framför mig så slog det mig att det här är ju en väldigt intressant idé egentligen och det ska bli väldigt intressant att få se om det kommer finnas några synbara resultat nu efter månadens slut.
im a faggot, good day!
bög
(Lycka till och allt det där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0