Vad håller vi på med?

Jo, det ska jag ta och förklara för er i detta nu!

Jag(Victor), Johan, Sean och Fredrik ska tillsammans genomföra ett projekt som för all framtid kommer förändra människans syn på... ja, det mesta!

Vårat projektarbete kommer gå ut på följande: Vi ska under en månads tid äta 2 olika dieter och träna enligt ett visst schema och se fördelar/nackdelar med dieterna. Sean och Fredrik kommer att äta helvegetarisk kost medans jag och Johan ska försöka använda oss utav diverse kostillskott utöver våran vanliga kost. På ena sidan har vi alltså grönsaker och på den andra kreatin och protein.

Varför gör vi det här?

Jo, som de flesta vet så finns det en hel del olika sorters dieter där ute som alla anses vara den bästa. Men frågan är, hur fungerar en diet i verkliga livet och vad ger den för resultat.

Vi kommer att göra tester före och efter våran träningsperiod, tester som kommer innefatta allt från blodprov till bänkpress(väldigt nödvändigt test, ja). Sedan kommer vi naturligtvis blogga kontinuerligt under tiden och berätta hur det känns att en vanlig dag gå upp och festa loss på sojaplättar, proteinshakes och gud vet allt. Alla fördelar, nackdelar och delar i största allmänhet vill vi få med.

Vad kan du då förvänta dig att hitta här?

Jag har ärligt talat ingen aning. Men en hel del bilder, en hel del ovärda tankar om hur äckligt/underbart det är med en diet och förmodligen en del ovärd skit rent ut sagt. Men jag kan nästan lova att det kan bli den mest läsvärda bloggen på den här sidan millenieskiftet!

Har ni några frågor? Tveka inte att ställa dem!

Puss och kram önskar Victor, Johan, Sean och Gewers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0